Apex International heeft de lancering van haar nieuwe website aangekondigd en deze wordt omschreven als een content-rijk digitaal ervaringscentrum voor Apex klanten, toeleveranciers & partners en iedereen die meer informatie wil vinden over de21e eeuw raster- en doseeroplossingen. De site ging live op 24 juli jl. en functioneert als de firma’s digitale portaal voor product-informatie en industrie nieuws. Daarnaast is het op verschillende manieren mogelijk met Apex in contact te treden, om een offerte aan te vragen, te registreren voor de nieuwsbrief of zelfs een gratis rasterwals evaluatie aan te vragen.
“We wilden voor onze klanten en industrie partners echt een digitale beleving creëren die nergens geëvenaard wordt.” zegt Doug Jones, Vice President Global Marketing bij Apex International. “Onze focus lag op een gemakkelijke toegang tot relevante en actuele informative over ons bedrijf en de industrie die we bedienen en tegelijkertijd volop mogelijkheden bieden voor de grafische gemeenschap om met ons in contact te treden. De website is simpelweg een onderdeel van een verbeterde digitale aanwezigheid die Apex heeft gecreëerd .
Terwijl de site compleet is vernieuwd, is het web-adres onveranderd gebleven
www.apex-groupofcompanies.com en nog steeds beschikbaar in Engels, Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en Portugees. Apex kondigt tevens een nieuw Twitteraccount aan @apexanilox Apex is van plan hierop nieuws uit de grafische industrie te promoten, evenals succesverhalen van klanten te delen.
Over Apex
Apex International, met hoofdkantoor in Hapert, Nederland, is de leidende producent van raster- en doseerwals oplossingen ter wereld. Het bedrijf heeft ca. 300 werknemers in dienst en ruim 5,000 actieve klanten in alle industrieën (golfkarton, label, flexibele verpakkingen, offset, en coating applicaties) op globale schaal. Apex heeft vijf productie vestigingen en zeven verkoopkantoren wereldwijd, die de aanwezigheid van een lokale contact persoon bieden aan klanten en daarnaast heeft Apex een globaal netwerk om de multi-locatie organisaties en multi-national bedrijven optimaal te kunnen bedienen.